Vi arbetar personligt och har hög kompetens.
Våra Nätverkstekniker och IT-Tekniker har minst 10 års erfarenhet.
Vi hjälper både företag och privatpersoner.
4,8 av 5 i kundbetyg.
Vår leverans är tydlig och pålitlig
Vi arbetar personligt och har hög kompetens.
Våra Nätverkstekniker och IT-Tekniker har minst 10 års erfarenhet.
Vi hjälper både företag och privatpersoner.
4,8 av 5 i kundbetyg.
Vår leverans är tydlig och pålitlig
Vår resa började 2015 med målet att hjälpa privatpersoner och företag med både personlig och professionell support inom IT. Vi vill att det ska vara enkelt att få tag på oss och att boka tid med våra IT-Tekniker, elektriker, nätverkstekniker och installatörer.
Vi är en helhetsleverantör inom IT och är i dagsläget 14 anställda och konsulter. Alla IT-Tekniker, elektriker och nätverkstekniker som arbetar för Min Datorsupport har minst 10 års erfarenhet inom yrket.
Vi står för kvalité i både genomförandet av våra serviceåtgärder och vid val av eventuell utrustning. Vi har fått toppbetyg från våra kunder på Google och Reco, vilket vi förstås är mycket stolta över. Inte minst uppskattar våra kunder att det alltid är en och samma tekniker som kommer på besök. Det spar tid och kostnader när vi vid återbesök vet vad som tidigare gjorts.
Vi är specialister inom nätverksinstallationer av snabba, stabila och säkra kontorsnätverk för ditt företag. Vi hjälper även privatpersoner med deras hemnätverk.
Vi arbetar främst inom Stockholms län och vid större nätverksinstallationer arbetar vi inom hela Sverige.
Välkommen!
08 400 117 26
Emil Höglund, VD och grundare
av Min Datorsupport Sverige AB.
Vi på Min Datorsupport kan stolt berätta att vi har 4.8 av 5 i kundbetyg inom IT Support och nätverkssupport.
Vi sätter alltid kunden i fokus och erbjuder personlig IT Support & nätverkssupport efter kundens önskemål.
Som IT Företag i Stockholm erbjuder vi väldigt bra villkor!
Vid ett besök på ditt företag eller hemma hos dig gör vi en felsökning innan du får IT-hjälp. För att kunna ge dig den support du förväntar dig, går vi tillsammans igenom dina önskemål och behov.
Efter genomförd felsökning ger vi förslag till åtgärder på din dator och/eller övrig IT-utrustning. Vi besöker kunder inom en fyramilsradie från centrala Stockholm. Vi ger oftast fasta priser för åtgärd som vi utför direkt vid besöket. Ibland använder vi oss av timdebitering.
Efter felsökning och genomgång av en IT-Tekniker, elektriker, eller nätverkstekniker, kan vi ge dig en fast kostnad om så önskas.
Vid timdebitering är priserna följande:
Vi på Min Datorsupport garanterar att våra IT-tekniker och nätverkstekniker har minst 10 års erfarenhet inom yrket. Vi kan dock inte lämna garantier på arbeten vi utfört, vilket är branschstandard, detta eftersom till exempel en automatisk uppdatering eller andra åtgärder på din utrustning ligger utanför vår kontroll och kan påverka funktionen på ett sätt som vi inte kan ta ansvar för.
Som privatperson har du enligt skatteverkets regler möjlighet att dra av 50 procent på arbetskostnaden för IT-support och nätverkssupport. Maxbeloppet är 75.000:-/år för dig som är 18 år eller äldre. Som kund ansvarar du själv för att du har rätt att använda RUT-avdraget och inte begär avdrag för högre belopp än maxbeloppet. Fråga oss om du känner dig osäker på hur det fungerar med RUT.
När du anlitar oss på Min Datorsupport för IT-hjälp så hjälper vi dig även, helt utan kostnad, att skrota och återvinna dina gamla datorer. Givetvis ser vi till att radera/förstöra alla filer och all information innan datorn lämnas till återvinning. För oss är det en självklar service till våra kunder – och du slipper ägna tid åt att på ett bra och tryggt sätt bli av med din uttjänta utrustning. Dessutom slipper du att ha gamla datorer liggandes hemma eller på kontoret. Skönt!
Vi gör inte bara ett bra jobb när vi hjälper dig med datorhjälp kring din elektroniska utrustning, eller när du får hjälp med ditt Unifi Nätverk. Vi vill också göra ett bra och personligt jobb gentemot dig som kund. Därför är våra erbjudanden kring fasta priser, felsökning och garanti viktiga. Det ska vara lätt och tryggt att anlita oss som support. Vi arbetar metodiskt, är tydliga med hur vi arbetar och med vad vi lovar och utför. Hos oss på Min Datorsupport får du även hjälp av en och samma IT-tekniker eller nätverkstekniker, vilket är en bra och praktiskt för dig som kund.